sobota, 25 stycznia 2014

Kino

Cześć! Wczoraj była premiera BELIEVE MOVIE.Dzisiaj pojechałam z przyjaciółką Julką do kina na Believe <3 No więc opowiem wam jak było i co się działo. Weszłam do sali,poszukałam mojego miejsca i usiadłam.Na początku były reklamy, zresztą jak zawsze ale nagle ekran zrobił się czarny.Nagle pokazał się napis Justin Bieber i wszyscy zaczęli piszczeć.Zaczął się film a mi już łzy leciały ale się powstrzymałam.Po jakimś długim czasie był fragment o Avalannie i zaczęłam ryczeć jak opętana, zresztą wszyscy na sali płakali :'( Oczywiście były też wesołe momenty przy których się śmieliśmy :) Była akcja że przy piosence Believe podnosimy serca.Udała się :) Robiliśmy wtedy zdjęcia,nagrywaliśmy. Film mi się tak podobał że chce jeszcze raz go obejrzeć ale nie mam na razie z kim :c A co do nagrywania to mam jeden filmik :>
Ja kończe papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz