wtorek, 5 listopada 2013

Sparing

Cześć!
Dzisiaj był sparing dziewczyny na chłopaków, graliśmy w koszykówkę <3 Jeszcze nie zaczęłyśmy grać a już wiedziałyśmy że przegramy i tak się stało.Wynik chyba był 161 do 26 (nie  jestem pewna) Nasza pani od w-f powiedziała że nie było aż tak źle ale najgorzej jest z atakiem i obroną.Pani nam na w-f powiedziała że u nas w szkole w czwartek będzie Anita Włodarczyk :) Będzie można porozmawiać i zdobyć autograf.Za tydzień również mamy sparing z chłopakami ;/
Odchodząc od tematu to dzisiaj na polskim pani mówiła kto jakie oceny dostał z polaka, testu próbnego.Koleżanka powiedziała że zdziwiłaby się jakbym dostała 5.No i w pewnym momencie pani powiedziała:Weronika dostała 5 i cała moja klasa jak to możliwie??co??jak to?? nikt nie wierzył tak samo jak ja ;o Nadal nie mogę w to uwierzyć :/ Myślałam że będę miała mało punktów a mam 21 na 22 :D Dzień ogólnie był fajny,dużo się działo.
Idę papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz