środa, 4 grudnia 2013

Zima

Hejka! Dawno tu nic nie pisałam,ale strasznie dużo nauki jest :/ Na szczęście już coraz bliżej świąt <3
Dzisiaj w szkole miałam zdjęcia klasowe i koleżeńskie.Jak tylko dostaniemy zdjęcia to prześle tu :> Napisze teraz co sądzę o zimie (plusy i minusy) Ja osobiście Bardzo lubię zimę, bo fajnie wtedy można spędzić czas.Teraz napisze moim zdaniem plusy i minusy tej pory roku:
PLUSY:
- Lodowisko <3
- Bitwy na śnieżki
- Święta :)
- Moje urodziny ;>
-  herbata ciepła :)
- Cieplutkie,miękkie skarpetki *.*
- śnieg
- lepienie bałwana,igllo
- piękny  krajobraz zimowy
MINUSY:
- Mróz :/
- Można dostać śnieżką w twarz ;c
- Odmrożone dłonie
- Chodzenie w czapkach i rękawiczkach
- Jak jest gdzieś lód to można się poślizgnąć 
   Długo czekałam na tą zimę i w końcu jest :) Jeszcze około godziny temu zauważyłam że pada śnieg.A u was już pada? :)

1 komentarz:

  1. Ja zimę lubie ogólnie za to całe nacieranie sięnawzajem i zabawy :D

    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń